Connect with us

События

За що клієнт голосує гаманцем та лояльністю: бізнес-конференція CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT 7

Опубликовано

,

18 вересня у столичному КВЦ Парковий відбудеться унікальний захід — бізнес-конференція CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT 7, який об’єднує власників і топ-менеджерів компаній з різних індустрій для обміну досвідом в управлінні взаємовідносинами з клієнтами.

Задоволений клієнт — гігієнічний стандарт вчорашнього дня. Настала «епоха захопленого клієнта», який диктує, чого він бажає, а customer experience виступає новою валютою у відносинах споживача із компанією. Недарма ROX (Return On Experience) – це новий вимір ROI.

Одна із головних вимог, яку висуває споживач, — це жити з ним на одній швидкості, бути поруч в одній реальності, передбачати його потреби й надавати кращий сервіс. Задача бізнесу – створювати тимчасову монополію у свідомості споживачів, використовуючи різноманітні канали комунікації та кращі інструменти клієнтського сервісу.

KA GROUP об’єднує на крос-платформі Customer Experience Management 7
власників і топ-менеджерів компаній з різних індустрій для обміну досвідом в управлінні взаємовідносинами з клієнтами. Адже саме на стику різних галузей народжуються найкращі СX-інсайти!

На CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT 7 своїм досвідом поділяться спікери:

Микола Такзей, директор Глобального інноваційного центру Philip Morris International

Міхал Кречмар, директор департамента діджитал-трансформацій, PwC Polskа

Олена Ворошило, операційний директор ОККО

Лідія Подкопаєва, операційний директор флагманської клініки Мережі «Добробут»

Дмитро Расновський, генеральний менеджер GLOVO в Україні

Олексій Волошин, генеральний директор 5* Edem Resort Medical & SPA

Валерія Малахова, директор департаменту роздрібного бізнесу «Ощадбанку»

Катерина Ільченко, нейромаркетолог, засновник Neuro knowledge

Дмитро Розенфельд, маркетинг-експерт, власник Rozenfeld Office

У РЕЗУЛЬТАТІ БІЗНЕС-КОНФЕРЕНЦІЇ ВИ
:

ДОВІДАЄТЕСЯ про тренди створення і розвитку сервісів, як в B2B, так і B2C секторі;

ОТРИМАЄТЕ ІНСТРУМЕНТИ для формування клієнтоорієнтованої команди від співробітників першої лінії до топ-менеджменту;

ВИ НАВЧИТЕСЯ перетворювати скарги в подарунок;

ВИ ІНВЕСТУЄТЕ в отримання кращого досвіду впровадження і розвитку інструментів клієнтського сервісу;

НАДИХНЕТЕСЬ на нові виклики, спілкуючись зі спікерами та колегами, які поділяють ідею клієнтоорієнтованого і результативного бізнесу;

«Компанії, які усвідомлюють цінність і вартість довіри клієнтів, вже відрізняються видатним сервісом і світовим визнанням», — зазначає Олена Жупікова, фаундер та СЕО KA GROUP

Ця подія для тих, хто дбає про своїх клієнтів, вивчає їх та бажає зростання свого бізнесу!

Подробиці — тут.

Організатор – premium business events operator КА GROUP

Реклама

Trending

Все материалы сайта и журнала PROMAN Ukraine защищены украинскими и международными законами о соблюдении авторских прав. Любое использование материалов журнала возможно лишь после согласования с редакцией. При использовании материалов с сайта proman.com.ua прямая открытая гиперссылка на ресурс не ниже второго абзаца текста обязательна