Віце-президент із маркетингу української компанії Readdle, яка з одеського стартапу перетворилась на лідера з розробки мобільних додатків і вже має офіс в Кремнієвій долині, розповів, що заважає співвітчизникам досягати успіху.
Своїми спостереженнями та секретами ефективності, Денис Жаданов поділився в інтерв’ю виданню theukrainians.org .
Ми вибрали з найцікавіші цитати молодого і успішного топ-менеджера.
Про українців
«Українці зовсім не вміють продавати себе. В американській системі освіти учні починають робити презентації, починаючи з четвертого класу. Їх вчать чітко та зрозуміло показувати свої сильні сторони, розповідати власні історії та аргументовано відстоювати власну думку.
Ти бачиш нашу країну зсередини і знаєш, що навколо нас багато талановитих людей, якісних товарів і винаходів. Проте будь-яка поява чогось українського на глобальному ринку відразу стає великою подією. У нас є всі потрібні елементи для успіху, окрім вміння розповісти про них. Страх проявити себе і відстояти своє «Я» заважає розвиватися глобально. Тому успішні українці борються з цим страхом і перевиховують себе.
Мені розвинути ці якості допомогло навчання в Англії. Під час підготовки і захисту проектів нас ділили на групи по сім людей, які були представниками різних національностей та мали абсолютно різні досвіди. Ми вчилися відстоювати свою думку та працювати разом, маючи різні погляди на світ».
«Погані умови життя часто стають сильним стимулом досягати великих успіхів ще швидше».
Про людяний успіх
«Бренсон, як і Обама, — це приклад того, якими можуть бути успішні люди — без награної зайнятості та зверхності. Мені дуже імпонує Річард, бо, досягши успіху, в нього все одно є щирий інтерес до життя і бажання позитивно вплинути на нашу планету. Він знаходить час, щоби започатковувати кампанії із очищення океану, а його благодійні проекти рятують лемурів і фламінго від вимирання. Я поважаю людяність в успішних людях. Вони мають багато можливостей відокремити себе від усіх інших, але не роблять цього».
Про силу ЗМІ
«Одного ранку ми прокинулися і побачили на моніторах аналітики фантастичні цифри — зростання продажів на більш ніж 800% за день. Ми почали шукати причину росту та знайшли її на сторінках Wall Street Journal. Як виявилося, нас згадав в своїй статті Уолт Моссберг.
Масштаб персони Уолта як піонера бізнес-журналістики — це інтерв’ю з Ілоном Маском, Стівом Джобсом, Біллом Гейтсом і Джеффом Безосом, тому та стаття додала нам чимало впевненості. Звичайно ж, в такі моменти з’являється відчуття, що весь світ — твій і тепер ти точно не помреш бідним».
Про ефективність
«Є величезна різниця між поняттями «працювати багато» та «працювати ефективно». Я цікавлюсь тематикою емоційного інтелекту і бачу свою місію в тому, щоби зробити людей суттєво продуктивнішими, щасливішими та прожити яскраве повне життя. Хочу показати, як можна побудувати щось велике, мріяти та увесь час намагатися бути кращим, аніж вчора.
Уяви, що роботу, яку ти зараз виконуєш за 12 годин, зможеш зробити за 4, а решту дня будеш насолоджуватись життям або навчатися та вдосконалювати свої навички. Ефективність дій підвищиться, тому зросте і задоволеність життям. Це моя амбіція. Я впевнений, що зможу допомогти багатьом стати набагато продуктивнішими та емоційно задоволеними».
Власний секрет продуктивності:
«Правильно спланований ранок. Я намагаюся не перевіряти пошти і не занурюватися в роботу відразу після сну, а змінити стан тіла — розім’ятись, прийняти контрастний душ. Біг також допомагає прокинутись.
Щоб запустити когнітивні процеси мозку, я пишу тексти під час сніданку. Наприклад, можу дописувати статтю або відповідати на листи. Лише потім планую свій день і починаю роботу. Здебільшого ставлю перед собою 3-5 завдань на день, і якщо ранок був ідеальним — день піде як по маслу.»
фото Анастасія Потапова